[LINUX:1903] Re: quota & group

A.Gurcan Ozturk (aozturk@finland.ispro.net.tr)
Mon, 16 Nov 1998 19:44:58 +0200 (EET)

Selamlar,
Bir tane user acin ve kotasini diyelim ki 15 Mb verin.Userin ozellikleri
onemli degil.daha sonra adduser scriptine asagidakine benzer birsey
ekleyin.
edquota -p proto <temp_user> <user>

temp_user : Kotasi 15 Mb olan oylesine bir user
user : 15 MB kotali yeni acacaginiz user

parametrelerin dogrulugu icin man edquota yapin.Kolay gelsin

A.Gurcan Ozturk
ISPRO Internet Services
E-mail : aozturk@ispro.net.tr
Voice : +90-232-2463992