[LINUX:1902] Re: quota & group

Selami AKSOY (selami@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Mon, 16 Nov 1998 19:18:55 +0200 (EET)

On Mon, 16 Nov 1998, Pars MUTAF wrote:

> selam,
>
> bunu soylediginiz iyi oldu. cunku amac o degil. peki
> bu durumda her kullanici icin edquota mi yapmak gerek? :((((((
>
> tesekkurler.

KullanIcIlardan birisinin quota sInI ayarlayIp Otekilere aynI deGerleri
kopyalayabilirsiniz... Mesela "ahmet" username li kullanIcInIn quota sInI
ayarladInIz ilk Once.. Sonra

edquota -p ahmet user1 user2 user3 user4 user5 user6 ... usern

Seklinde kullanIcIlara ahmet isimli kullanIcInIn quota sInI
kopyalayabilirsiniz.. eGer sistemde elle yapIlamIyacak kadar Cok kullanIcI
varsa bi script yazIp /etc/passwd den username leri alIp ahmet isimli
kullanIcInIn quota sInI Otekilere kopyalayabilir..
Ileriye dOnUk COzUm olarak ta edquota nIn sonuna gerekli Sekilde
ekleyebilirsiniz.. script ise veya elinizde source kodu varsa Cok kolay bi
Sekilde eklersiniz.. Her kullanIcI eklendiGinde sisteme quota konuS olur
vs..

--- __ _
SaygIlar, Sevgiler / /(_)_ __ _ ___ __