[LINUX:1864] Re: cift ethernet karti

Pars MUTAF (pars@lalena.iyte.edu.tr)
Fri, 13 Nov 1998 16:26:13 +0200 (EET)

On Fri, 13 Nov 1998, Devrim SERAL wrote:

> Nasil mutlaka 300 portu?
> BOyle bi$eyin olmamasi lazim .. 3Com gibi bir ureticininde spesifik
> portta Cali$an bir ethernet device yapacaGini sanmiyorum...
> Sizin Kartlariniz hakkinda fazla bir bilgim yok ama eGer kartlar PNP ise
> o zaman probe a$amasinda verilen spesifik portlara yerle$tirilebilirler..
> Bu arada kartlar ya Jumperle yada DOS dan Ozel diskleri yardimi ile
> konfigure edilebilir..
> Ornegin benim Ethernet kartlarim Jumperless konfiGe sahipti ve DOStan
> bo$ olduGunu bildiGim IRQ`lara ve PORT`lar yerle$tirip i$imi gOrmU$tum..
> [...]

kesinlikle haklisiniz. benim kartlar:

3c509 (3com) (PNP oldugunu biliyorum)
ne (n2000 compatible)

seklinde. inanmayacaksiniz ama gittim bir arkadasin
makinasindan n2000 compatible ve 0x2a0 i/o adresini
seven bir kart buldum. su anda calisiyor. yine de
3c509 kartina baska adres verince niye calismadigini
anlamis degilim.

cok tesekkurler ilginize ve yardimlariniza.

sevgiler, saygilar.

PM