[LINUX:1823] DNS Yapilandirilmis Calisma Grubu

Ethem Derman (Ethem.Derman@ankara.edu.tr)
Tue, 10 Nov 1998 20:19:51 +0200 (EET)

Once bu maili birden fazla alanlardan ozur diliyorum.

Daha once asagida metnini gordugunuz dns-tr listesine gonderdigim mesaja sadece
Yurtsan Atakan, Sitki K. Karadenizli, Hakan Kalyoncu, Suleyman Sahin, Yalcin
Gerek ve Cagri Yucel ilgi gosterip katilabileceklerini, Egemen Ergel ve A. Omer
Koker ise mazeretleri dolayisiyla katilamayacaklarini bildirdiler. Kendilerine
tesekkur ediyorum. Bu tartismada asil olmasi gereken fakat hala etkin bir
sekilde interneti kullanmadiklarini sandigim TSE, TOBB, Turk Patent Enstitisu
gibi kurumlar bir yana, dns-tr listesinde bugune kadar 1000'e yakin mail atip
tartisanlar da bir yana ULAKBIM, Turk Telekom ve ISP Dernegi yetkililerinden bir
yanit alamadigimi belirtmek isterim.

Zaman gec degil. Bu calisma grubunda soyleyecek fikirlerim, goruslerim veya
ozellikle cozumlerim var diyen internet kullanicilari bana yarin aksama kadar
yazabilirler. Unutmayin ki Turkiye'de alan adi vermede sorunlar var ve bunlari
ancak elbirligi ile cozebiliriz.

Ethem Derman