[LINUX:1804] Re: Squid

Selami AKSOY (selami@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Tue, 10 Nov 1998 13:38:17 +0200 (EET)

On Tue, 10 Nov 1998, Ahmet Dervis wrote:

> Selam..
>
> squid 2.0 kurmaya calisiyorum.. tecrubeli birileri bana nasil
> kurabilecegimi kisaca anlatabilirse sevinirim..

e beraberinde gelen dOkUmanlarda anlatIlIyor zaten. Onlara bakIn..

> programi DL ettim.. Ayrica Internet'e cikan makinalarda bulunan browser
> larda bir conf. yapmam gerekiyo mu..?

Tabii ki netscape veya internet explorer'In filan ayarlarInI
deGiStirmelisiniz.. proxy ayarlarIna sizin proxy server'In adresini ve
portunu vermelisiniz. Yoksa onlar nerden bilicek ki siz ayarlamadan proxy
server'InIzIn adresini?

--- __ _
SaygIlar, Sevgiler / /(_)_ __ _ ___ __