[LINUX:1514] Re: Linux'ta radyo karti

A.Gurcan Ozturk (aozturk@finland.ispro.net.tr)
Tue, 20 Oct 1998 09:19:48 +0300 (EET DST)

Yeniden Merhabalar,
Belirttigim adresteki calisma Aztech/Packard Bell bir radyo karti
uzerinde yapilmis.Kartin FCC IDsi I38-MMFM603.Benim kartim da
Aztech/Packard Bell,FCC IDsi ise I38-MMFM601.

Dokumanda mknodlari kernel derledikten sonra yapin diyor ??? Loadable
Module Support zaten enable durumda kernel derliyorum zaten.

Sorunun sayfayi yapan kisinin verdigi degerlerde oldugunu dusunuyorum.Ya
I/O portunda ya da mem.c de degistirin dedigi 39 nolu adreste hata
oldugunu saniyorum.Baska fikri olan??

A.Gurcan Ozturk
ISPRO Internet Services
E-mail : aozturk@ispro.net.tr