[LINUX:1512] Re: Linux'ta radyo karti

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Mon, 19 Oct 1998 23:38:44 +0300 (EET DST)

On Mon, 19 Oct 1998, A.Gurcan Ozturk wrote:

> Merhabalar,
>
> Bir suredir linuxta radyo karti tanitmaya calisiyorum.Bununla ilgili bir
> web sayfasi buldum.Ve sayfalarda anlatilani 2.0.34 ve 2.0.35 kernelde
> denedim.Ancak her ikisinde de kernel mount hatasi verdi.
> "Unable to mount root 03:02" gibi bir hata verdi.C bilen biri herhalde
> anlar adamin neler yaptigini.Ben anlamadim.Iyi calismalar.
>
> http://bigbang.vtc.vsc.edu/fmradio/fmlinux.html
mknodlari yarattiniz mi??
Sonra Kartiniz Aztech mi?? Keneli derlerken Enable loadable module support
dedinizmi?vsvs...
Bunlari yapmadiysaniz size sorun Cikarmasi doGal...
bu arada ftp.metu.edu.tr de sunsite altinda radio ile ilgili bir sUrU
program var ama Once tabii destekletmeniz lazim makinaya..;)
iyi gUnler..
dS