[LINUX:1215] Re: desperate

Cem Kanioz (cem@efes.net.tr)
Tue, 29 Sep 1998 17:41:09 +0300 (EET DST)

-----Original Message-----
From: Devrim Bahar <devrim@gumruk.gov.tr>
To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Date: 29 Eylül 1998 Salı 13:44
Subject: [LINUX:1207] Re: desperate

>Ben de ayni sorunla ugrasiyorum. Yalniz benim derdim "set serial -b
>/dev/cua2 " komutuyla USR modemimi tanittiramam.Bunu yapinca dip denilen

cua2 com3 e tekabul ediyor modemin com3 u mu kullaniyor ??
cua1 com2 dir ki usr lar default ta ole geliyolar

>utility de yuklemem gerekecek sanirim.Zira dip yazdigimda negatif yanit
>aliyorum.Sanirim yolumuz uzun...kolay gelsin..

pppsetup yazip ordan ayarlayabilirsin

yada sip in scriptlerindne kullanabilirsin linux un icinde ppp.dip diye bi
iki ornek var biraz degisiklikle calisiyor
kullanimi icin

dip ppp,dip

kolay gelsin

Cem Kanioz