[LINUX:1211] Re: Wvdial

Taner TAS (b9430199@eti.cc.hun.edu.tr)
Tue, 29 Sep 1998 14:49:24 +0300 (EET DST)

On Tue, 29 Sep 1998, BAHADIR ARMAGAN wrote:

> Xisp'yi kuramadigim icin "Wvdial" diye bir program kurdum. Sorunusuz
> calisti fakat, baglandiktan sonra netscape'i actim ve hic birsey olmadi.
> Programin ihtiyaci olan veriler tel nosu(ISP'nin), username ve password.
> Ne IP adresi ne de baska birsey. Windowstanda bu kadar veriyle
> baglaniyorum. Dynamic yani. Wvdial kullanan varsa aranizda yardimci
> olsun lutfen.
> Tesekkurler :-) (Not: Xisp compile ederken bir suru error veriyor.
> Wvdial'i da compile ederek kurdum bir sorun cikmadi. Buradan C ve C++
> [...]
Sorun kullandiginiz programda degil.Linux ISS'nizin atadigi DNS serveri
goremiyor.ISS 'nizin DNS serverinin IP numarasini bulup /etc/resolv.conf
dosyasina eklemelisiniz.Bu dosyada suna benzer satirlar olmali:

nameserver 193.140.216.203 #birinci DNS
nameserver 193.140.216.8 #ikinci DNS

Ayrintili bilgi icin:http://yardim.hun.edu.tr/dialup.shtml

Esenlikler ... /~)~\ /~)~\