[LINUX:1201] Re: linux ve ekran kartlari

Batuhan OKUR (batuhan.okur@vestel-usa.com)
Tue, 29 Sep 1998 05:38:16 +0300 (EET DST)

Sana kartlar icin Red Hat sitesini oneririm ..
Desteklenen hardwareler orda var..
http://www.redhat.com/support/docs/rhl/intel/rh51-hardware-intel-11.html#video-xfree86-sort-serv
de tam adresi..
Diamond serisinden asagidakiler destekleniyor..

Diamond Stealth 24
Diamond Stealth 64 DRAM SE
Diamond Stealth 64 DRAM with S3 SDAC
Diamond Stealth 64 DRAM with S3 Trio64
Diamond Stealth 64 VRAM
Diamond Stealth 64 Video VRAM (TI RAMDAC)
Diamond Stealth Pro
Diamond Stealth VRAM
Diamond Stealth Video DRAM
Diamond Stealth64 Graphics 2xx0 series (864 + SDAC)
Diamond Stealth64 Graphics 2xx0 series (Trio64)
Diamond Stealth64 Video 2001 series (2121/2201)
Diamond Stealth64 Video 2120/2200
Diamond Stealth64 Video 3200
Diamond Stealth64 Video 3240/3400 (IBM RAMDAC)
Diamond Stealth64 Video 3240/3400 (TI RAMDAC)
Diamond Stealth 3D 2000
Diamond Stealth 32
Diamond Stealth 3D 2000 PRO
Diamond Stealth 3D 3000
Diamond Stealth Video 2500
Diamond Stealth64 Graphics 2001 serie
Ama sana yine de yukardaki adrese bir gozatmani oneririm..

Sayfa Red Hat ama esasen XFree nin desteklediklerinin tam bir listesi
var..
Dolayisiyla Slack ta bunlari destekler..

Kolay gele
Batu