Re: [LINUX:1029] Re: Ses_karti

A.Gurcan Ozturk (aozturk@finland.ispro.net.tr)
Fri, 18 Sep 1998 17:09:40 +0300 (EEST)

Merhabalar,
Sn Turan,simdiye kadar iki adet ALS007 kart tanittim ve eminimki duzgun
calisiyorlar.Gerekli DMA ve IRQ adreslerini semre@eng.ege.edu.tr
adresinden Emre Sumengen adli arkadastan ogrenebilirsiniz.Kendisi evindeki
makinasinda Avance Logic kullaniyor ve guzelce calisiyor.Iyi calismalar.

A.Gurcan Ozturk
ISPRO Internet Services
E-mail : aozturk@ispro.net.tr
Voice : +90-232-2463992