Re: [LINUX:1027] sendmail

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Fri, 18 Sep 1998 16:41:20 +0300 (EEST)

On Fri, 18 Sep 1998, Mustafa BASER wrote:

> Merhaba,
> linux uzerinden ip_masq ile disari cikan maikanalarimiz var, disari cikan
> istemci makinalardan netscape yada baska bir mailer ile disari maktup
> atamiyorlar, cozumu hakkinda bilgisi olan varsa lutfen beni aydinlatsin
> tesekkurler.

IP-Masquerade
POP & SMTP
all supported platforms, email client

destekliyor bunlari Module yada kernelinize eklediGinizden eminmisiniz??!!
Sanirim Sizin makinaniz bunlari support etmiyor!!
Bu arada Clientlere bir SMTP yada POP3 server ismi vermi$sinizdir umarim!?
CUnkU onlar olmadan bir tarafa mail atacaGinizi sanmiyorum.
Bu arada hata mesajinida gOnderseydiniz daha Cok yardimci olurduk!
CunkU $u anda yaptiGimiz i$ biraz varsayimlara dayaniyor ve pek yararli
olmuyor..
Umarim herkes bundan sonra sorunlarini biraz daha aCik bulmaca gibi
olmayacak $ekilde yazar ve bOylece herkese daha Cok yardimci olabiliriz..
iyi Cali$malar
dS