Re: [LINUX:1025] Re: Gonderilen maillerin bir kopyasininda webmaste

Sait Karalar (k-sait@hitit.bimel.com.tr)
Fri, 18 Sep 1998 15:25:46 +0300 (EET DST)

himmm, bence de arkadas makinasinda mail atan herkezin mailinin bir
kopyasini [ kime giderse gitsin ] tutmak istiyor...

sonra da okuyup eglencek mi! ogrenip santaj mi yapcak! bilemiyorum...

En iyisi yol yordam gostermemek... neme lazim, makinasindaki user lardan
biri ile ozel maillesecek olurum! boyle `root` larada guven olmaz simdi...

:)

ps: kimse ona bunu s.....r ile yapabilecegini soylemesin!!!
iyi calismalar...

<!-- ozel mail atma soylemem --!>

- ~ Sait Karalar \
- Bimel LTD, Ankara |----> http://www.bimel.com.tr/~sait/