Re: [LINUX:594] Re: Ses_karti

Bilgehan Turan (bilgehan@penguen.math.metu.edu.tr)
Fri, 18 Sep 1998 02:26:44 +0300 (EEST)

ALS007 seskartim var
butun irq,dma vs.. denedim
hatta windoz un kullandiklarini aynen denedim
acilista

sound initilization start
sound initilization complete
messajini veriyor
bu iki mesaj arasinda irq,dma vs.. gibi settinleri de
vermesi gerekiyor ama vermiyor ..
en azindan bin kere kernel'i compile ettim
ama ne fayda
hatta module olarak bile compile ettim
ve diyosunuz ki ALS007 sorunsuz calisiyor !!!!!!!
Belki biryerde atladigim bi sey var ama ne acaba
anliyamdim...
Derdime bir care

BILGEHAN TURAN
MIDDLE EAST TESNICAL UNIVERSITY