Re: [LINUX:981] Slackware 3.5 de mc calismiyor

A.Gurcan Ozturk (aozturk@finland.ispro.net.tr)
Thu, 17 Sep 1998 09:50:04 +0300 (EEST)

Merhabalar,
MC(Midnight Commander) mouse ile birlikte kullanilabildiginden dolayi gpm
liblerine gerek duyuyor.Siz sanirim gpm kurmadiginiz icin ya da gpm
librarylerinin bulundugu paketi kurmadiginiz icin libgpm librarysi yerinde
yok ya da pathiniz dahilinde degildir.Gpm librarylerinin bulundugu paketi
yeniden kurarsaniz sorununuz cozulecektir diye dusunuyorum.Iyi calismalar.

A.Gurcan Ozturk
ISPRO Internet Services
E-mail : aozturk@ispro.net.tr
Voice : +90-232-2463992