Re: [LINUX:975] Re: mouse sorunu bir soum daha olacak

A.Gurcan Ozturk (aozturk@finland.ispro.net.tr)
Thu, 17 Sep 1998 09:46:53 +0300 (EEST)

Merhabalar,
Kernel 2.0.34 ve 2.0.35 derleme sirasinda bu sorun cikabiliyor.Bende
sasirmistim ilk karsilastigimda.Sorun vardir diye includelarin duzenine
baktim ancak warningden oteye gitmiyor yani derleme islemini
durdurmuyor.C'den anlayan arkadaslar herhalde uyarilarin ne anlama
geldigini ve ne yapilabilecegini daha iyi anlatirlar.Ben sadece sorunun
buyuk olmadigini soyleyebilirim.Kolay gelsin.

A.Gurcan Ozturk
ISPRO Internet Services
E-mail : aozturk@ispro.net.tr
Voice : +90-232-2463992