Re: [LINUX:3307] Re: Cekirdek Derlemek

Alchemist The GREAT (alchemy@sentinel.che.hun.edu.tr)
Mon, 29 Jun 1998 15:56:43 +0300 (EEST)

On Mon, 29 Jun 1998, Doruk Fisek wrote:

> Bu Redhat'in module'leri ile yakin zamanda sorun yasadim.
>
> 5.1 kurdum. Bu alet illa /lib/modules/preferred altinda mi istiyor
> module'lerini? Ben hard diskte yer kaplamasina sinir oldugumdan
> preferred'u ucurup, temiz bir 2.0.34 compile ettim, make modules; make
> modules_install ile de /lib/modules/2.0.34'e install ettirdim istedigim
> module'leri. Tabii module'ler calismadi.
>
> 2.0.34 -> preferred symbolic link koydum. Bu sefer de
> /lib/modules/preferred/modules.dep bulamiyorum dedi. Standart islemlerin
> hepsini yapmistim birseyin eksik olmamasi gerekirdi (slackware'de sorun
> [...]
Gecenlerde RedHat 5.0 uzerinde 2.0.34 derlemistim. Bana da cannot update
module dependencies gibisinden biseyler dedi. Sonra /usr/src altinda
linux-2.0.34 dir'ine linux adli bi symlink olmadigini farkettim (aslinda
derlerken ben silmistim ve sonra unutmusum ya, neyse). Sizde de ayni sey
olmasin?

,-~~-.____ Alchemist The GREAT
( ) 0 Res. Asst., SysAdmin
==== // Hacettepe University
/ \-'~; /~~~(O) Dept. of Chemical Engineering
/ __/~| / | 06532, Beytepe, ANKARA/TURKEY
=( _____| (_________| E@MAIL: alchemy@sentinel.che.hun.edu.tr

LINUX; Why use Windows, when there is a door?