Re: [LINUX:3308] Re: Datapro anketi

Alchemist The GREAT (alchemy@sentinel.che.hun.edu.tr)
Mon, 29 Jun 1998 16:09:29 +0300 (EEST)

On Mon, 29 Jun 1998, Turan Yuksel wrote:

> On Mon, 29 Jun 1998, Alchemist The GREAT wrote:
>
> Yaw, bi de soyle bi olay var, dikkatinizi cekeyim, benim tanidigim linux
> kullanicilarinin cogu fanatik (ne yalan soyleyeyim, ben de biraz oyleyim)
> ve sonucta 'daha az fanatik' oldugunu dusundugum diger isletim sistemi
> kullanicilarindan (orn: digital UNIX veya HP-UX) daha subjektif cevaplar
> vermeye yatkinlar. Bence bundan dolayi anketin dogrulugu tartisilabilir.

Uzgunum ama katilamicam... Niye derseniz (demeseniz de) Linux
kullanicilarinin hemen tumu 95, NT, OS/2 vb cesitli isletim sistemlerini
kullandiktan sonra linux'un gucunu kavramis kisilerdir. Dolayisiyla,
fanatiklik bir yana, diger OS'lerle daha objektif bir karsilastirma
yapabilecek durumdadirlar bence. Bugun kac tane (admin seviyesinde) Linux
kullanabilip de NT'de karar vermis insan vardir ki?

> Yanliz, apache'nin "eziciligi" bariz ortaya cikmis... Web Server gelistirme
> isine cok daha fazla kaynak ayirabilecek sirketlerin "ho$, user-friendly
> arabirimli" web serverlarindan daha cok tutulmasi cok ilginc..

IBM bilem Apache secti ya WebServer software olarak...

> NOT: Gecen gun bozuk olan on-board PCI IDE controller'ini BIOS'tan disable
> ettim, ama linux'un gormekte diretip acilista cakilisa gitmesi de gereginden
> fazla iyi oldugu izlenimi uyandirdi bende..(diger PCI aletleri de
> kullanmaliydim ama,..)
>
> -Turan Yuksel (e1097963@ceng.metu.edu.tr, tyuksel@tr-net.net.tr)
> Bilgisayar Muh., ODTU

,-~~-.____ Alchemist The GREAT
( ) 0 Res. Asst., SysAdmin
==== // Hacettepe University
/ \-'~; /~~~(O) Dept. of Chemical Engineering
/ __/~| / | 06532, Beytepe, ANKARA/TURKEY
=( _____| (_________| E@MAIL: alchemy@sentinel.che.hun.edu.tr

LINUX; Why use Windows, when there is a door?