Re: [LINUX:3154] Re: C++ derleme?

Erol Ozcan (eozcan@superonline.com)
Thu, 18 Jun 1998 21:26:38 +0000

Merhaba,

Hemen kafadan Red Hat'i yargilamayin. Sorun arkadasin
hangi derleyicisi kullanacagini ve C++ kod yazim hatasindan
ileri geliyor.

Bende Red Hat 5.0 (2.0.34) var ve ufak tefek bazi sorunlari
olsada iyi calisiyor. Sorunlar sizinde belirttiginiz gibi update
(veya patch) cikartilarak sorunlar duzeltiliyor. Superbilgisayar
kullanan biri olarak sunu soyleyebilirim :

Butun isletim sistemlerinin (hatta butun yazilimlarin) eksik
veya hatali yanlari vardir. Onemli olan bunlarin olmasi degil
bunlarin en kisa surede duzeltilmesidir.

Iyi gunler...

Erol Ozcan
infoTRON A.S.
Sys Admin