Re: [LINUX:1434] CHIP in vermis oldugu RedHad linux

Bulent VURAL (bulentv@star.com.tr)
Thu, 26 Mar 1998 18:52:15 -0800

>K.Mustafa Ozturk wrote:
>
> ben bilgisayarima linux yuklemek istiyorum ve elimde CHIP degisinin
> verdigi redhat linux var fakat elimde root ve boot disketleri yok acaba
> ben bu disketleri nasil elde edebilirim. yardim ederseniz sevinirim
>
> KADIR MUSTAFA OZTURK
> gi95036@mobydick.cc.itu.edu.tr

boot.img ve supp.img (supplementary disk) dosyalari nette var heryerde.
ornegin ftp.linux.org.tr da..
Ayrica chip cd sindeki /linux dizinini harddiskine kopyalayip kurulum
sirasinda burayi tanitirsan kurma islemi (her ne kadar sorunsuz olmasa da)
gerceklesiyor.
Ama bence en iyisi tam bir slackware yuklemek.
Iyi Calismalar.