Re: [LINUX:1418] tr

Remzi AKYUZ (remzi@service.raksnet.com.tr)
Thu, 26 Mar 1998 16:35:59 +0000

K.Mustafa Ozturk wrote:

> ben bilgisayarima linux yuklemek istiyorum ve elimde CHIP degisinin
> verdigi redhat linux var fakat elimde root ve boot disketleri yok acaba
> ben bu disketleri nasil elde edebilirim. yardim ederseniz sevinirim
>
> KADIR MUSTAFA OZTURK
> gi95036@mobydick.cc.itu.edu.tr

orjinal RedHat Cd'sinde olan olayyi anlatayim(Chip Dergisininkini
Gormedim)

images directry sinin altinda boot.img ve supp.img dosyasi var.
dosutils directry sindede rawrite.exe programi var
rawrite.exe programini calistirdiktan sonra
source olarak boot.img, hedef olarakda a: vereceksin.
ayni islemi supp.img icinde tekrarlayacaksin.

Basarilar.

Saygilar