Re: [LINUX:1355] kernel ve mesaj

Gorkem Cetin (e077245@narwhal.cc.metu.edu.tr)
Wed, 25 Mar 1998 12:50:56 +0300 (MEST)

On Tue, 24 Mar 1998, zafer wrote:

> Murat bey aciklamaniz icin tesekkurler
> daha once gonderdigim mailler heralde elinize gecmedi.Neyse onemli degil
<...> onlemek icin ne yapmak gerekir.
> Birde sayin Murat Balkas a bir sey sormak istiyorum
> okulda bir toplanti duzenlenecekmis bende bir ituluyum oyleyim ama
> bir yararini goremedim.Acikca soyleyeyim bir adet redhat cd si bile

Linux'un yayginlasmasinda basi ceken grup universite ogrencileri. Su bir
gercek ki simdiye kadar ne yapildiysa hep bir universite ogrencilerinin
ve universite bilgi islem merkezlerinin iyi niyetlerini goruyoruz.

Biliniyor ki Linux'a yatirim fazlasiyla geri donuyor.

ITU'nun bu bir anda ortaya cikan ve buyuk destek goren girisimi cok hosuma
gidiyor acikcasi. Elimde olsa kosa kosa bir el atmaya giderdim.. Her
onemli basari, bir kivilcim ile basliyor.

Lakin Ahmet bu isi severek yapiyor, ama Mehmet gonul vermiyor diye
ayirirsak bir daha ITU'den boyle buyuk bir ozverinin gelecegini de
sanmiyorum.

Turkuaz'i gelistiren grup ITU'lu.. Gelecek ay basina dagitimi beta'dan
kurtariyorlar.

Internet ve serbest dolasim bize bilgiyi karsiliksiz paylasma ortamini
sunuyor. Ayirima gerek birakmadan ..

Ortak hareket noktamiz GNU ve Linux felsefesi olsun.

Sevgiler,
Gorkem