Re: [LINUX:1370] Re:

Mustafa Selcuk Sarac (mselcuks@bornova.ege.edu.tr)
Wed, 25 Mar 1998 12:50:34 +0300 (EET)

ki$isel cekememezliklerinizi buralara kadar ta$IdigInIzI gormek cok tuhaf
siz ki ya$I bazI $eyleri rahat anlayabilecek duzeye gelmi$ insanlar olarak
bu yaptiginizdan hala daha sIkIlmadInIz..
hepinizi az cok taniyorum(-ruz: BBs tayfasI olarak yani.)
ali,gokhan taam belli bilginiz var ama bilmeyenleride
suclayarak,asagilayarak konu$manizda yanlI$ bence.
atrI zaferde aZ diil.lutfen aranizdaki surtu$meye burda devam
etmeyin.bataryanin kolesi durumuna du$meyin..!
16 ya$Inda bi cocuk bile bunu du$unebiliyo ..

bu gereksiz konu$ma icin diger liste uyelerinden ozur diliyorum.

istanbuldaki toplantI olayinda tam tarih ve program konusunda kesin bir
bilgi verilirse sevinirim lab_fe deki listede sorun var ..
katIlImcI olarak benide eklerseniz sevinirim.

Selcuk SARAC
<telnet bbs.ege.edu.tr 4800