Re: [LINUX:1113] Ne bicim LINUX bu? Series III

O. Cengiz Demir (ocd@lords.com)
Tue, 17 Mar 1998 11:12:42 +0000 (GMT)

On Tue, 17 Mar 1998, F. Burak GÜVENEL wrote:

> Bu dosyalarI full isimleriyle gormek istesem
full ismiyle dediginize gore bu dosyalar win95 dosyalari yani filesystem
tipi vfat,

mount -t vfat ile mount etmelisiniz...

> X ortamIndaki "control-panel" da cozunurluk ayarIna dair bi$i
> bulamadIm.
> Bunun config dosyalarI /usr/X11/ icinde mi bulunuyor?
> Yaw bu aleti nasil 800x600 yapcam?

sanirim control=panel dediginiz AfterStep in control paneli ? cozunurluk
ayarlri X server ile ilgili bir olaydir, wm ile degil o yuzden X i
calistirirken

X -bpp 16 & derseniz 16 bit calisir... belrtmezseniz 8 bit calisir... ama
ben bunu Turkuaz a uygulamayi bilmiyorum..

> Yine X ortamInda left handed mouse kullanabilen var mI?

KDE Beta3 de left hand destegi var sanirim... oyle hatiliyorum sanki...

Ozgur