Re: [LINUX:1064] ne bicim LINUX bu?

cem ispir (ispircem@boun.edu.tr)
Sat, 14 Mar 1998 22:25:10 +0300 (MEST)

On Sat, 14 Mar 1998, F. Burak GÜVENEL wrote:
> Selamlar,
>
> yaw benim makina yine kapanmiyor,
> ne "reboot" ne "shutdown -h now" ne de Ctrl_Alt_Delete
> tuslari i$e yaramiyor.
> Tum processleri kapattIktan sonra
> "Unmounting remote filesystems." deyip takIlIyor ve dugmeden
> kapatmak zorunda kalIyom... Bu sefer de gelecek sefer actIgImda
> "e2fsck" yapIyor.....
> Yok mu bana bi cozum?

Unmounting remote filesystems uyarisi , nfs ile remote bir makinada bir
yeri mount etmisseniz belirecektir ,bu durumda eger mount edildigi
varsayilan yere ulasilamiyorsa , linux unuz ulasip mount ettigi yeri
duzeltip oylece kendini kapatmak icin calisacagindan ve muhtemelen
bulamadigindan beklemek zorunda kalacaktir , onerim /etc/fstab filan gibi
nfs mountlari ile ilgili yerleri kontrol etmeniz , cold shutdown ardindan
e2fsck yapmasi kadar normal bir sey goremiyorum , filesysteminiz ciddi
hasar gorebilir ;

iyi calismalar

cem ispir

"How should I know if it works? I only coded it."
--- ---