Re: [LINUX:1059] fat32

Besir U. Amcaoglu (besir@wxs.nl)
Sat, 14 Mar 1998 20:15:05 +0100

ikinci harddiski nasil mount edecegini bilmiyorum hata benim de bazi
kucuk!! mount problemelrim var dun listeye yazdim ama cevap veren olmadi
henuz.. ama ls i renkli yapmasini biliyorum, listede bu konuda birseyler
vardi renkli yapma optioni --color yani ´ls´ yerine ´ls --color´ dersen
oluyor bunu 'alias ls='ls --color' diyerek butun oturum icin
tanitabilirsin ya da .cshrc dosyasina " alias ls 'ls --color' " satirini
ek+eyebilirsin (bu arada laf aramizda RedHatteki .cshrc .tcshrc .bashrc
vs gibi dosyalarla kafam karismis durumda istedikl+arimi tam
yapamiyorum)