Re: [LINUX:945] Re: MS'un somurge dunyasi

Recep Aydin Gulec (ta2ei@ampr-gw.metu.edu.tr)
Tue, 10 Mar 1998 23:54:17 +0200

At 07:52 PM 3/9/98 +0200, eylul wrote:
>Kusura bakmayin ama kimse size bu programlari kullanacaksiniz diye
>zorlamiyor.
iyi de, bakIn mesajInIzIn giri$inde ne diyorsunuz:
>surasida bir gercek. Simdiye kadar MS ya da BSA kalkip hic bir
>universite ogrencisini ya da bir ev kullanicisini basmadi. Hatta
>denildigi gibi yazilimlarina protecet koymayarak biraz da bu tur
>kullanicilara gozyumdu.
Evet, goz yumdu.. Once goz yumarak bir nevi bagImLILIk
olu$turmak, daha sonra da herhangi bir program icin
1. derece devlet memuru maa$InIn yarIsI kadar ucret istemek
Turkiye $artlarI icin anormal degil ve fakat
gayrI ahlaki bir davranI$ bicimidir diye du$unuyorum.
Eger MS'a fiyat politikasInI -Turkiye icin- degi$tirtmek
istiyorsak kamuoyu olmak gerekir, koyunoyu degil..
REcep