Re: [LINUX:1010] mars_nwe

Devrim SERAL (devrim@Tef.Gazi.Edu.TR)
Thu, 12 Mar 1998 23:45:20 +0200 (EET)

On Thu, 12 Mar 1998, baser mustafa wrote:

> Merhaba,
> mars_nwe kurdum
>
> #nwserv
>
> diye calistirdigimda asagidaki hata mesajini veriyor
>
> !! NWSERV 0:PANIC !!
> NWSERV 0:CHILD died:No such file or directory
> Child=NWBIND, result=-99

> WARNING: NWE-SERVER shuts down in 10 sec !!!

> NWE-SERVER is down now !!
>
> ve kapaniyor. Yardimci olabilecek birileri varsa memnun olacagim. Simdiden
> tesekkurler.

Selamlar ben Marsnwe kurdum ve tUm basamaklari izlediGimde bOyle bir
sorunla kar$ila$madim....
Ama sorunun nedeni ya IPX kernel desteklemiyordur (Ama Oyle olsaydi IPX
bulamadim diye hata verir) Yada config dosyasini eksik configure
etmi$$inizdir..
Bunun iCin document iCinde birkaC aCiklama vardi onlara bakarsaniz size
yardimci olabilir...
Sevgiler saydilar
dS