Re: [LINUX:938] Re: redhat 5.0 kurulumu

Sait Karalar (k-sait@hitit.bimel.com.tr)
Mon, 9 Mar 1998 11:50:16 +0200 (EET)

Bence

/usr/sbin/adduser

dosyasini soyle bir inceleyin, onun sonuna
chfn LOGIN
passwd LOGIN

yoksa en sona ekleyin, bu sorundan kurtulun,

Bir de REd Hat kulanici acinca
login: alo
group: alo
/home/alo
shell: /bin/bash
diye aciverir...sormaz bilem...

/usr/sbin/adduser SHELL SCRIPT, uzerinde oynarken dikkatli olun..

:)
Ben onu bi guzel degistirmistim rahmetli 5.0 imda...
;{

-- zavalli linuxum....bad disk e kurman gitti..

On Mon, 9 Mar 1998, Tuba Parlar wrote:

> tebrikler!
> /etc/passwd kutugunu incelediginizde password alaninda `*` simgesini
> goreceksiniz. Bu simgeyi sildiginizde sorunsuz login yaparsiniz.
>
> bir diger yontemde root olarak login oldugunuzda
> passwd <user_adi>
> seklinde o kullaniciya istediginiz bir sifre vermek olacaktir.
> redhat kurulumunda kullanici tanimlamanin en belirgin farkliligi bu
> ozelligi olsa gerek.
> iyi calismalar.
> tuba :)

~ Sait K. METU-CC