Re: [LINUX:937] redhat 5.0 kurulumu

Tuba Parlar (tparlar@ataturk.mku.edu.tr)
Sun, 8 Mar 1998 10:55:32 +0200 (EET)

On Mon, 9 Mar 1998, turgut wrote:

> 1 haftadan beri panik halinde nasil kuracaz dedigimiz
> redhat 5.0 'i kurduk . everyting secenegi ile hallettik
> hatta cok kolay bile geldi slackware den sonra :))
> herkese gosterdikleri ilgi ve yardim istegi icin tesekkurler
>
> new adduser actigimiz halde , bu user lari aktif hale getiremedik
> hem prompt satirinda denedik hemde xwindosta actik user ama
> actigimiz userla girmek istedigimizde kabul etmedi
>

> baki selamlar

tebrikler!
/etc/passwd kutugunu incelediginizde password alaninda `*` simgesini
goreceksiniz. Bu simgeyi sildiginizde sorunsuz login yaparsiniz.

bir diger yontemde root olarak login oldugunuzda
passwd <user_adi>
seklinde o kullaniciya istediginiz bir sifre vermek olacaktir.
redhat kurulumunda kullanici tanimlamanin en belirgin farkliligi bu
ozelligi olsa gerek.
iyi calismalar.
tuba :)