Re: [LINUX:794] tanitim

A. Gurcan Ozturk (aozturk@sci.ege.edu.tr)
Mon, 2 Mar 1998 11:37:56 +0300 (EET)

Selamlar,
Eger ethernetiniz ne2000 uyumlu ise makinayi boot edip root olarak
/etc/rc.d/rc.modules dosyasindaki

/sbin/modprobe ne io=0xNNN satirinin onundeki # isaretini kaldirin
ve NNN yerine kartinizin kullandigi i/o base adresini yazin.Reboottan
sonra makinaniz etherneti gormus olmali.Kolay gelsin.

A.Gurcan Ozturk
aozturk@sci.ege.edu.tr
aozturk@free.efes.net.tr
ICQ UIN:1923405