Re: [LINUX:794] tanitim

Batuhan OKUR (e073467@amanos.eee.metu.edu.tr)
Mon, 2 Mar 1998 11:34:52 +0200 (EET)

Selam;
N\E2000 kartini tanitman mumkun..
Fakat bunun icin kernel kompile etmen lazim..
Hangi distributionu kullandigini yazmamissin ben slackware icin gereken
islamleri yaziyoru..
/usr/src/linux directorysine git orta
Orda make config yaz
sorular esnasinda sana
special ide devices support gibi bir soru soracak ona yes cevabi
verirsen gelen sorulardan birinda NE2000 support ditye bir option olacak
orda o soruyada yes cevabi ver..
Sonra make dep
make clean
ve son olarak ta
make zlilo yaz ..
Butun bu islemlerden sonra rdev -R /vmlinuz 1
yaz ve reboot yap..
artik ping calismali..
Diger sorunun cevabini bende bilmiyorum..
Batuhan
:)
Kolay gelsin..