Re: [LINUX:789] Re: Linux Egitimi

Murathan BostancI (murathan@ankara.edu.tr)
Mon, 2 Mar 1998 09:13:48 +0300 (MEST)

merhaba,
hich file kavramini bilmeyen birine Internet yada yeni bir Isletim
sistemini ogretmeyi denedin mi ?

Ben bunu denedim,
file kavramindan haberi olmayan,
bilgisayarlarla olan tek baglantisi bir wax terminal araciligiyla
kullandigi kutuphanecilik programi olan 20 kisilik bir guruba Internet ve
Unix anlatirken en cok zorlandigim konu file kavrami oldu.

file'in ne oldugunu bilmeyen birine nasil unix anlatirsin.
nasil rm,cp,mv... anlatirsin ki ?

dos bilen biri bunlari bilir en azindan.

nasil anlatilmali sizce ?
bir oneriniz var mi ?

bu egitim icin dokuman hazirliyorum, elestiri ve onerilerinize, mumkunse
katkilariniza siddetle ihtiyacimiz var.

calismalarinizda basarilar.

Murathan.

Linux is The BEST MuratHan BostancI