Re: [LINUX:606] Re: Sorular

eylul (eylul@null.net)
Tue, 24 Feb 1998 10:56:26 +0200

Merhaba,

Deniz Altintasli wrote:

> Disaridan alabiliyorsun bir de ada (hic hic emin degilim) satiyor
> olabilir ..

Ok.

> Network mu yoksa evde mi kullanacaksin ?

Evde.

> /etc/fstab da NT partitionu nu vfat olarak mount et
> ^^^^ msdos falan yazabilir onu yerine

Ama anladigim kadariyla Redhat 4.1 vfat desteklemiyor. En azindan bende bu
servis yuklenmemis. buna ragmen yukardaki sekilde mount etsem olur mu?

> ??

x-windows'da ekran resulasyonum 1280*1024. Ve biliyorsunuz x-window'da virtual
desktoplar olabiliyor. Bu desktoplarin resulasyonu benim ekran resulasyonumdan
buyuk. Dolayisiyla bir ekran icinde acilan herseyi gormem mumkun olmuyor. Orn:
Command Bar'daki en sagda yer alan Saat'i ve Start butonunu tek bi akranda
goremiyorum saga dogru gitmem gerekiyor.

> sorunss ... sorunss....
> Ses karin ne bu arada sb16 mi ?

AWE64 (SB16 compatible. 4.12 pnp'i degilmis onu dun gece update ettim bakalim
bu guun tanitabilecek miyim. Aciklamalarinizi cektim
gsu.linux.org.tr/~submarin/seskarti.html adresinden:)))

--
Sevgiler,
Halil TAS