Re: [LINUX:632] Re: Nuke!

Baris Cenberci (Baris.Cenberci@RAKS.Net.tr)
Tue, 24 Feb 1998 10:49:18 +0000

Cihan Ozgen wrote:

> ?Hatta bazi isletim sistemleri bu protokollere iliskin paketlerde yer alan
> ?bazi opsiyonlarin ne oldugunu dahi bilemeyecek durumdadir.Bkz. IP OOB data
> ?opsiyonu ve MS Win. macerasi.... :) (Ilk nuke da buydu galiba ha? )
> ?
> ?Agzina saglik Baris Hocam,
> ?Selamlar,
> ?bd
>
> ne yazik ki oyle..Out Of Band gelince panikleyen isletim sistemleri icin
> para veriyoz...
>
> peki bir ufak soru daha sorayim...
> [...]

TIS FWTK, Guntlet'i cikaran firmanin ayni mantik ile calisan daha basit
ve daha interfaces'siz firewall'i.. Hicbir sekilde sorumluluk kabul
etmedikleri, firewall'i ogrenmek icin kullanabilirsiniz dedikleri bir
firewall... Ancak bence oldukca (!) tatmin edici bir urun...

Tabii ki socks kullanabilirsiniz.. Bir de, j ile baslayan bir firewall
vardi, ve shareware idi.. Ama unuttum ismini.. Dogrudan Linux icin
gelistirilmisti.. Ufak bir aramayla bulunabilir..

B.C.