Re: [LINUX:611] Re: Nuke!

Murat Arslan (arslanm@cyberdude.com)
Mon, 23 Feb 1998 18:34:53 +0000 (GMT)

On Mon, 23 Feb 1998, Zafer Berber wrote:

> selam murat
> eski adreslerine mail attim geri geldiler (star ve linux.org.tr deki)

Star ile bir alakam kaLmadIGI iCin eski mail adreslerim bir ise
yaramaz, arslanm@cyberdude.com'u kullan.

> herneyse ,ilk once time100 icin tesekkur ikinci olarak kerneli derledim

time100 icin tesekkure gerek yok,. anketin sacma sapan bir anket
oldugunu gostermek malesef benim acimdan iyi olmadi. Medya gene
dangalakligini gosterdi, keci boku Engin Ardic saGoLsun..

> diyelim acilista hata mesajlari aliyom bu hata mesajlarini ortadan

aldigin hata mesajlarini listeye gecersen yardimci olmaya calisiriz.

> kaldirmak icin illa kerneli bastan derlemem mi lazim son olarak IPFwadm.
> diye bisey yazdin ne oldugunu bilmiyom ehuehu nuke icin galiba nerden
> alabilecegimi soylermisin simdilik bu kadar tesekkurler.

ipfwadm yanilmiyorsam slackware 3.4'le birlikte geliyor. oncesini
bilmiyorum. Ip firewalling, forwarding, masquareding falan yapabiliyorsun.
ipfwadm kullanarak sadece istedigin yerlere istedigin protokollerde
baglanti yapablirsin, bu da sana erisimi istedigin gibi kisitlar. nuke
olur, su olur bu olur.

"man ipfwadm" ile detayli bilgiyi edinebilirsin.
__
Murat Arslan