Re: [LINUX:542] Re: Xwindows client

Murat Cakir (cagin@ceng.marun.edu.tr)
Mon, 23 Feb 1998 05:00:50 +0200 (EET)

On Fri, 20 Feb 1998, O. Cengiz Demir wrote:

> Xappeal ftp.ege.edu.tr da vardi, dir i hatirlamiyorum.. X icin Win client
> larida orada var sanirim..

Oraya gittim, ama boole bi dosyaya rastlamadim. Ege'de okuyan veya bilen
biri varsa dosyayi nerede bulabilecegimi soyler mi acaba?

Baska bi FTP sitesi de olabilir. Daha once konuyla ilgili bi mail de ben
attim ama cevap veren olmamisti. Bu programi bi denemeyi cok istiyorum.
Ayrica linux veya unix'in boole bi interface ile insanlarin karsisina
cikmasi onlari etkileyebilir. (linux icin iyi reklam olur yani...)