Re: LILO

Umit Sair (sair@murphy.sdlc.com.tr)
Sat, 21 Feb 1998 01:02:54 +0200

Sanirim linux u da acabiliyor, yani hem 95 hem linux makinasinda var,
boyle bi durumda kimsenin lilo -u yu tavsiye etmeyip de , fdisk /mbr yi
tavsiye etmesi garibime gitti de?

Selam,
Bilgisayarimda W95+RedHat 5.0 yuklu. Onceleri LILO ile dual-boot
yapiyordum
ancak artik loadlin kullanmak zorunda kaldim (ses kartimi once dos'ta
initialize etmem gerekiyormus...). Ben de LILO'yu kaldirmak istedim
ancak
basarili olamadim. X'te cok hos bir package management programi var ve
bununla lilo'yu uninstall ettim gorunurde ancak yine de acilista LILO
Boot:
promptu karsima geliyor. Bundan nasil kurtulabilecegim hakkinda bir
fikri
olan?

Volkan Aktas

umit sair