Re: [LINUX:552] LILO yu yukleyemiyorum...

Burak Demircan (demircan@yeditepe.edu.tr)
Fri, 20 Feb 1998 01:33:04 +0200

ben de ayni sorunla karsilasmistim
sanirim linux ilk 1024 sectorde olan bir partitiona yuklu degilse
bunu yapiyor
care ise disk mbr yerine
diskete yazdir ve onunla bundan sonra boot et linux u
ve ya orayi skip ile gec
dosutils ile gelen loadlin ile
loadlin vmlinuz root=/dev/hdaX ro
seklinde dostan (win95 safe mode) boot et.
yukaridaki X senin linuxunun yuklu oldugu native partition numarasi
vmlinuz ise kernel....o da yukledigin cd de bulunur

kolay gele