Re: [LINUX:403] X windows client

O. Cengiz Demir (ocd@lords.com)
Wed, 18 Feb 1998 16:55:27 +0200 (EET)

On Wed, 18 Feb 1998, Batuhan OKUR wrote:

> Selamlar,
>
> Bir linux servere ethernet ile bagli olan msdos terminaller login olup
> Xwindow calistirabilirlermi.? Ve boylece oturdukalri bilgisayardan
> Xwindows u kullanabilirlermi olursa bu nasil olur?:)

evet bu mmumkun ve sIkCa uygulanan bir yapi... bunun icin
dos mkn lere bir X-Window Client yuklemeniz lazim, win3.1 veya win95
altindada olabilir... ege arsivinde bi yerde Xappeal adinda bir yazilim
olamiydi DOS icin ama o sInIrli kullaniciya izin veriyor (lisans), free
degil yani... Configure olayina girmiyorum, cunku dokumanlardan kolayca
anlayabilirsiniz...
Linux tarafinda ise tek yapmaniz gereken xdm calistirmak , X window
kurulurken xdm de beraber kurulur. sonra xdm i istediginiz gibi susleyip
iyi bisiyler yapabilirsiniz...

Kolay gelsin...