Re: [LINUX:319] Gecici olarak adres degisikligi?

Sait Karalar (k-sait@hitit.bimel.com.tr)
Sat, 14 Feb 1998 19:00:30 +0200 (EET)

On Fri, 13 Feb 1998, Onur Baran CAGLAR wrote:

> Selam zamanini aldigim arkadaslardan ozur dileyerekten,
> soruyorum , listedeki accountumu yeni bir adrese nasil set ederim.
> Ilgili kisi yardimci olursa sevinirim..
> Onur Baran CAGLAR

Yeni email adresinizden olun! Islem tamamlaninca, yani mail almaya
basladiginizda bu email adresinizden unsubscribe edin!

Bunun icin sirasi ile
1- yeni accountunuzdan
listproc@bilkent.edu.tr email adresine
subscribe linux Isim Soyisim

satirini iceren bi mail atin

2- Sonra uyeliginiz kabul olunca su anda kullandiginiz accountan yine
listproc@bilkent.edu.tr email adresine
unsubscribe linux

satirini iceren bir mail atin!
Yeni acc ile uye, eskisinide uyelikten cikarmis olursunuz...!

~ Sait K. METU-CC
Middle East Technical Univ. USG-ADV
Department of Mathematics Consultant