Re: [LINUX:221] cd-rom driver and install

Batuhan OKUR (e073467@amanos.eee.metu.edu.tr)
Tue, 10 Feb 1998 14:10:20 +0200 (EET)

Selam;
Ben listeyi uzun suredir takip edemiyordum ama asagidaki mailden
anladigim hic bir zaman cd rom goremodeindir.. Simdiye kadar asagi
yuklari 10 tane filan linux kurdum eger cdrom type ini dogru biliyorsan
ve which.one adli dosyandan gerekli bootdiski bulup bir daha dene sana
tavsiyem boot islemi esnasinda gecen mesajalri incele.. Orda zaten bir
suru hint veriyor..
Extra parametre de kullanabilirsin..
Eger problwmi yanlis anladiysam ozur :)

Son bir hint daha bare.i yi kullan butun ide device(cdrom) lari
destekliyor..
Kolay gelsin..