Re: [LINUX:242] Re: slackware - redhat

Tevfik Uret (tevfik@ogu.edu.tr)
Tue, 10 Feb 1998 13:17:39 +0200

iyi de RedHat kendi dosya yapisini kurmaya yawastan baslamis
slackware de kullandigim bir dosyayi RedHat'te yerinde bulamamak beni deli
ediyor
neyse zamanla yapisini cozuyorumsa da RedHat bu konuda kendi bildigini
yapmaya devam ediyor, bazen guzel de oluyor
2si arasinda karar veremeyip her 2sini de su anda kullaniyorum
solumda redhat, sagimda slackware kurulu
her 2sinin kendisine gore avantaj ve dezavantajlari oluyor..
illa birisi iyidir diye kimsenin iddiasinin olabilecegini sanmiyorum

--
O G U   I n t e r n e t   S i s t e m   Y o n e t i c i s i