Re: [LINUX:208] Apache Web Server

Sait Karalar (k-sait@hitit.bimel.com.tr)
Sun, 8 Feb 1998 23:43:41 +0200 (EET)

.htaccess den /etc/passwd gosterdiniz?!

ancak olmadi mi?

Himm..
.htpasswd nin formati

login:password

diye hatirliyorum, eger shadow kullaniyorsaniz /etc/passwd de password
yerine * var kabul etmemesi lazim!

/etc/shadow verirseniz okuma hakki yok! yine olmayacaktir...

/etc/shadow 'un grubunu httpd yapip read hakki verirseniz shadow espirisi
gume gidecektir... bende shadow u afiyetle ekranimda gorecegim!~

Eger bulabilirsem [ acc biraz karisikda ] size bir
http icin password olusturan C file gonderecegim...

Bir de hali hazirdaki shadow icindeki login:password lari bir komut
satirinda .htpasswd icine alabileceginiz bir komut satiri...

awk ile! onunda bulmam lazim...

Ancak bu password lari kullanmak ne derece guvenli olacak bilemiyorum...

bye.

~ Sait K. METU-CC
Middle East Technical Univ. USG-ADV
Department of Mathematics Consultant