Re: [LINUX:180] response zamani sorunu

Taner Karagol (karagol@stat.metu.edu.tr)
Fri, 6 Feb 1998 17:12:04 +0200 (EET)

bende ayni sorunla karsilastim
bazi makinelere baglanmak istedigimde dakikalarca bekliyordu.
ama bazi makinalara baglanmak istedigimde hic bir sorun olmuyordu.
bunun nedeni DNS.
DNS dosyalarini iyi configure edemediysen bu sorunla karsilasiyorsun.

baglanmak istedigin makina senin DNS adina bakmak istiyor, bunun icin
senin DNS server in kim ise oraya soruyor, fakat DNS server
configurasyonunda eksiklikler oldugu icin cevap veremiyor ve sende
bekliyorsun.