Re: [LINUX:180] response zamani sorunu

Varol Kaptan (varol@ii.metu.edu.tr)
Fri, 6 Feb 1998 17:43:27 -0200 (GMT+2)

On Fri, 6 Feb 1998, Cihan Ozgen wrote:

> kisaca durum su:.baska bir makinadan bu makinalara ftp,telnet yada http yolu
> ile baglanmaya calistigimda cooooook gec cevap aliyorum. makinalar ayni
> networkte olmalarina ragmen (aradaki tek fiziksel network elemani bir hub)
> bir ftp client in bu makinalara baglanmasi ve user prompt unu almasi
> dakikalar aliyor. User prompt u aldiktan sonraki islerse cok hizli oluyor.
> acaba problem ftp client i calistirdigim windowz makinadami dedim ve bir
> linuxten ftp programini calistirdim ama ne yazikki sonuc ayni.

Bütün Linuxların /etc/inetd.conf 'deki auth ile başlayan satırı iptal
edersen (aşağdaki gibi) çalışır. Yemeğine bahse girerim :-)

# Ident service is used for net authentication
#auth stream tcp wait root /usr/sbin/tcpd in.identd -w -t120

Varol Kaptan

Research Assistant
Informatics Institute
Middle East Technical University