Re: [LINUX:3804] Re: Slackware in acigi ...

Ahmet Bilgili (bilgili@bornova.ege.edu.tr)
Tue, 3 Feb 1998 17:40:05 +0300 (EET)

On Fri, 26 Dec 1997, Murat Arslan wrote:

> [...]
> Eger abc.tgz iCindan "abc" diye executable bir dosya CIkarsa, ve bu halen
> aktif haldeyse, tar sana error verir, "abc" yi aCamadIm, o dosya
> meSguL der... Simdi soruyom, varolan bi Linux'un uzerine hoppadana
> diye baSka bir Linux kurmak, sence ne gibi bir sonuC doGurur ?
>
> "Eger biraz tanIyorsan linuxu root olmak icin hic ugrasmana gerek yok"
> lafini ise dusunulmeden edilmis bir laf olarak aliyorum, slackware'e
> tas atiyosun, ama slackware'de root olman icin linux bilmen gerek
> diyorsun. Sen illa root olmak istiyorsan, seni birak slackware, rh, debian,

Kusura bakma o konuda sen haklisin ... benim bilmezligime geldi ....
bu ext2 nin mi yoksa neyin bir acigi ?

> Hehehe.. Bunun nesi sana mantik disi geliyor ? /etc/passwd dosyasinda
> entrysi olmayan bir adam eGer utmp'de gozukurse, sence nolur, bi saksIyI
> CaLIStIr bakaLIm..

Hayir o diil ... bak simdi bazi ISP ler senin baglantini saatinde
kesmek icin kolay scriptler kullaniolar

at blmemne deluser blmemne

user loggedken silmek icin bir sanslari yok seni ???
hayir warda yani baziari yapmio ....

> Duyurdun da, baSIn goGe mi erdi biLader,

> Leman replikleri sunmak yerine, oturup dokuman okursaniz, Linux
> birgalasaniz, iste o zaman ettiginiz laflarin bir kiymeti oldugunu
> anlarsiniz. Otesi boStur.

Hey gidi hey ... lemanda okurmusun :)

> SaygILarIn en kocamanI bendenizden,
>
> Murat Arslan <arslanm@star.com.tr>
> Fingerprint A49E 5EA1 EDA7 B62B E66C 1B7C 6F77 4213

The Elestirmens cevaps compile ....

Saygi benden ,
Amigian