Re: [LINUX:101] Re: ide scsi

Serdar Gurcan (serdar@curie.chem.metu.edu.tr)
Tue, 3 Feb 1998 17:41:32 +0200 (EET)

On Tue, 3 Feb 1998, Giray Devlet wrote:

> Pentium bir makinan var ise evde on-board IDE baglanti noktan vardir ...
> oraya IDE disk'ini primary olarak da takabilirsin ...
>
> Eger 486 bir makinan varsa board'un IDE baglantisi olmama ihtimali var ...

oysa ki ben scsi desteklenen bir linux kernelinde ide nin de kullanilip
kullanilamayacagini soracaktim. ama sacmaladim.. cunku ide cdrom
kullanabildigime gore harddiski de kullanabilmeliyim di mi?

peki pentium boardumda scsinin once acma ozelligi yok acaba ideyi slave
yapsam durum fark eder mi acaba?

bu sacma sapan sorumla ilgilenen herkese tesekkurlerimi bildiririm.

))
(( ODTU FEF KIMYA BOLUMU O-208 tel:2103211
_)) METU A&Sc Fac. Chemistry Dep
/ \
/ // serdar@curie.chem.metu.edu.tr
/\/\ _\\ gurcan@rorqual.cc.metu.edu.tr