Re: [LINUX:4020] CD-Write

cagri coltekin (cagri@dolphin1.cc.metu.edu.tr)
Tue, 13 Jan 1998 16:21:56 +0300

On Mon, Jan 12, 1998 at 12:37:51PM +0200, Doruk FISEK wrote:
> Selam!
>
> Linux CD'lerini nasil yazmayi dusunuyorsunuz acaba?
>
> Ben kendime bir linux cd'si basmaya calistim ancak 8+3 sorunu
> ile karsilastim. Bunu nasil asiyorsunuz?
>
> Doruk
selam,
Linux ve diger butun UNIX benzeri sistemler, isofs'in bir uznatisi olan
rock ridge (RR) diye bir standart kullaniyorlar. dolayisiyla Linux'ta
yazdiginiz bir CD bu standartta 8+3'un fazlasini destekliyordur. Bunun
disinda MS makilarinda kullanilan bildigim iki tur uzanti(extension) var
Joliet ve yanlis hatirlamiyorsam Romeo :). Ikincisi RR ile uyumlu, en
azindan Butun UNIX'ler goruyor. Ilkini Linux'ta kullanmak istiyorsan
onerim http://bmrc.berkeley.edu/people/chaffee/joliet.html adresine bir
goz at.

kolay gelsin..

--