Re: [LINUX:3669] Re: EThernet karti????

Baris Cenberci (Baris.Cenberci@raksnet.com.tr)
Fri, 19 Dec 1997 14:13:37 +0000

Serkan AKCIN wrote:

> eger windows altinda tam olarak calisip linux'da calismiyorsa buyuk bir
> terslik var demektir.Genelde tam tersi olur..
>
> lilo.conf dosyana win95 altinda gordugun irq ayarlarini asagidaki satira
> benzer bicime donusturerek yaz.
> yanliz bu ekleyecegin satir dosyanin sonuna dogru degil hemen
> boot=/dev/hdx gibin bir satirin altina eklenmeli.(En sonda ise dikkate
> almaz!!)
>
> append="ether=3,0x340,eth0"
>
> gibisinden bir sey.Kolay gelsin.

> ? Selam linux altinda ethernet kartini tanitmak icin neler yapmaliyim kart
> ? w95 altinda guzel guzel calisiyor
> [...]
Yav durun hele bir bismillah diyin... Adamin daha kernel derleyip
derlemedigi bile belli degil!

1. Yeni kernel derledin mi?
2. Yeni kernel'e ethernet kartini tanittin mi?
3. Bunlari yapmadiysan (surumune gore degisiyor azicik ama) module
olarak ethernet kartina ait driver'i yukledin mi?
4. Dokumanlari uzun da olsa okumani oneririm yine de...

--
B.C.
=={:{)*